torsdag, september 12, 2013

Förkyld.... :(

Jaha, då var det min tur att bli sjuk då!
Kände igår att jag hade lite ont i halsen, och var i princip svullen i hela näsan, och idag så smällde det verkligen till! Uäääääk vad jobbigt!

...och vi som ska på middag på lördag hos Stefans storebror Tomas, som fyller 31.
Vad gör man nu då?... Tja... jag sitter här med en kopp te med honung i, och försöker väl kurera mig så gott det går. Nån som har ett tips på hur man kan bli frisk fortare btw?

Trots denna förkylning så ska jag bege mig till polisen idag för att hämta ut mitt leg, vill ju se hur det blev!

Annars har jag ägnat denna morgon/förmiddag åt att sortera lite i min walk in closet, och håller även på att tvätta lite, skönt o få allt sånt gjort, så man kanske kan koppla av sen med nån härlig skräckis, eller en romantisk komedi. Det är ju inte helt fel att krypa ner i soffan med en filt och lite te, nu när det börjar bli så kyligt ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar