lördag, november 02, 2013

7 år med min make

Kan man säga så? Jag menar, vi har ju varit "tillsammans" i 7 år, men kan man verkligen säga "7 år med  min make" eller låter det då som att man varit gift i hela 7 år? Det tål att tänkas på....

Jag fick i alla fall en jättesöt bukett av Älsklingen, och resten av dagen bestod av att fixa sig i ordning för att gå på finmiddag. Vi gick till "En Italienare Och En Grek" Anledningen till att vi valde detta ställe är för att det är det närmaste från där vi bor, så det tog ungefär 1 minut att gå dit. Dessutom har de jättegod mat! Min favorit är planksteken - medium rare, med ett glas mustigt rött vin.

Efter den härliga middagen gick vi hem, och tanken var att vi kort därefter skulle gå på bio, men jag insjuknade mer under kvällen så det hela slutade i att jag somnade..
Får bli en annan gång istället :)

Det var i alla fall en underbart mysig helg med älsklingen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar