onsdag, oktober 02, 2013

Mitt hår genom tiderna - 2005-2006 (17-18år)


Tänkte passa på att bomba min blogg med gamla bilder på mitt hår genom tiderna.
Då pratar vi om de senaste 8 åren som passerat.
Enjoy haha!

Här nedan ser vi då en 17-årig Terese, helt osminkad och ostylad, närmare bestämt nyvaken!






Blåsvart långt äkta hår, jättesvårt att styla och väldigt tjockt. Detta var en av de första gångerna jag hade färgat mitt hår, och var nånstans runt 17 år skulle jag tro.










.....Har även provat på blåa slingor, dock ej permanent färg.


Lockigt fluff var det jag hade varje dag, innan jag fick lov att köpa mig en plattång.





När jag införskaffat mig en plattång blev jag crazy, började slinga mitt hår och klippa mig själv, lugg dessutom.






Efter att jag hade tröttnat på att bara ha lite ljusare slingor fick det bli rött!!!


Så redan under dessa tidiga år hann jag med att förstöra mitt hår rejält!
i Nästa inlägg kommer fortsättningen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar