fredag, oktober 18, 2013

Brun utan sol!

Jag är rätt känslig mot solen under sommarhalvåret, och bränner mig lätt. Därför bestämde jag mig för att vräka på Brun Utan Sol, så att jag inte ser lika röd ut efter solen på Malta (vi åker ju på torsdag morgon). Jag har nu applicerat detta 3 gånger. Det som är så bra med just Sun Dial är att man kan ställa in nyansen efter eget önskemål!

Jag började med mellan-nyansen (inte i ansiktet), och har sen kört 2 gånger med det allra mörkaste (även i ansiktet).
Nu är jag lagom gyllenbrun, men kommer ändå att köra på riktigt ordentligt under dagarna fram till Tisdag nästa vecka :)

Bild kommer när jag uppnått resultatet jag vill ha :P

Det finns dock en negativ grej med denna produkt, den stinker typ mähälium :P hahaha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar