måndag, oktober 21, 2013

To do list

Nu börjar det dra ihop sig, och jag börjar känna mig lite smått stressad, men samtidigt otroligt glad! :)
Jag känner också att jag behöver göra en liten "to do list", så att jag inte glömmer nånting, och då kan jag ju lika gärna dela med mig av den. (har jag glömt nått så är tanken att ni talar om det för mig, hahaha)

I morgon åker vi alltså upp en bit i landet, för att ha det närmare till flyget.


Måndag - Idag:
* boka bussbiljett
* skriva ut flygbiljett (om jag hinner få den)
* göra färdigt naglar (gjort akrylnaglar och vill ha nått mer än bara franskt)
* en till omgång (sista gången) med brun utan sol
* hämta resväska + handbagage i källaren
* tvätta en maskin
* Plocka fram alla kläder jag vill ha med mig, samt se över vilka skor jag behöver
* försöka packa det mesta
* ladda systemkamerabatteri + tömma minneskortet


Tisdag - I morgon:
* betala räkningar?

* växla lite Euro

* packa ner dator + laddare, kan vara skönt att ha på bussen? (ska inte med till malta)

* kolla att jag inte glömt packa nagellim, nagelfil, nagellack, solkräm, after sun, body lotion + andra hyg art (så som tandborste, shampoo.....), smink + remover, plattång, hårfön, hårborste, mobilladdare, snus (till flyget), bläckpenna, tuggummi, bankdosa, hörlurar, håraccessoarer, alla kläder som kan tänkas behövas, bikini!!, handduk, skor, paraply, ipod? (man vill ju helst inte dra slut på mobilbatteriet?!), PASS, pengar, nyckel, vantar, halsduk, skavsårsplåster?, alvedon?, övriga accessoarer,

* packa ihop det sista och knalla mot resecentrum  med Mandy :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar