fredag, oktober 04, 2013

Min mysiga man!

Vilken mysig man jag har!
När han kom hem efter att ha varit i stugan så hade han med sig en bukett med 10 st röda rosor, och en ask med romerska bågar. Tänk att en sån liten grej kan göra en så glad!
Det var nu ett tag sedan min man köpte något sånt till mig sist, så jag hade liksom inte tänkt så mycket på det. Innan kunde han få för sig att köpa massa olika blandbuketter och fina smycken och sånt! Men nu har jag så mycket smycken att jag klarar mig, haha :) Tackar dock inte nej till choklad :D 
Som sagt, han är för go han! Nu blir jag ju självklart lite nyfiken på vad han hittar på på allhelgona (vi firar ju vår årsdag den helgen varje år, men du ska jag till Malta med Mandy, så vi får skjuta upp det lite) 

När vi firade 5 år tillsammans så hyrde vi Kung Karl Sviten på Grand Hotel Opera i Göteborg, det var så mysigt! När vi kom dit så fanns där rosor på bordet, champagne i ishink, glas serverade, och såklart jordgubbar doppade i choklad. Som om detta inte vore nog så hade vi utsikt över hela stan, regndusch och jacuzzi! Vi ägnade oss åt att äta fin mat på fina platser - riktigt finklädda var vi såklart. Det blev också lite "turistfasoner" och vi besökte bl.a Universerum och ett par museér. Det var en weekend jag sent ska glömma, fylld av romantik och nöjen!

Vi har inte riktigt hunnit med att ha vår "smekmånad" ännu, och som läget känns nu så är det inte riktigt dags tror jag. Vi skjuter på det lite till, så att vi kan unna oss desto mer lyx. Det ska ju faktiskt vara en upplevelse man kommer ihåg hela livet, så då är det en fördel om den toppar allt annat man gjort ;)
Det är en bit att ta sig dit eftersom jag blev av med jobbet i maj/juni, men nu tror jag att det är på gång att lösa sig igen! Jag är rätt säker på att jag nu äntligen lyckats hitta något som passar mig utmärkt, och på måndag får jag veta mer. Yep, i'm going to work! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar