söndag, oktober 13, 2013

Så var fredagen


 Min fredag, typ som en vanlig fredag. Stefan kollade fotboll hos Tomas, medan jag o Mandy fixade oss i ordning för att gå till harry´s o sno varsin stämpel innan det skulle kosta pengar. Är man snål så är man.
Vi satt där ca en timme, och tog varsin öl. Martin Björk var där. (Jag visste inte vem han var, förrän Mandy förklarade detta för mig) Han är tydligen känd, jaja tänkte jag. Inte lätt att hänga med i mediavärlden när det är så mycket man ska ha koll på hela tiden.

Vi gick hem och drack litegrann, samtidigt som vi dessutom fixade våra naglar och lyssnade på musik, samt kedjerökte under fläkten - aja baja.

Sen kom Stefan hem, och han hade Tomas med sig. Vi lyssnade på mer musik och fotade varann.

Ungefär när klockan var för sent, så gick vi ut. (jag o Mandy gick in gratis) och sen satte vi oss vid ett bord och tjötade lite allmänt. Vi dansade en hel del också, mest på sliver faktiskt. Helt otroligt... jag brukar inte gilla den musiken så mycket, jag är mer för schlager och sånt när jag är ute i vimlet.

Vid stängning så var det ett äckel som la fetaste prutten och jag trodde jag skulle dö, shit vilken stank!!! :O
Vi gick sen mot Grill House och Subway för att intaga näring efter kvällens bestyr, och vandrade sedan hemåt. Så såg min fredag ut :)


 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar