onsdag, oktober 02, 2013

Mitt hår genom tiderna 2012-2013 (24-25 år)


 Nu det senaste har jag fixat och trixat EXTREMT mycket med mitt hår! 

Peruk med extensions i


Så här kort var mitt riktiga hår



Nyare extensions, specialbeställda som jag färgat själv.


klippt kortare och färgat rödbrunt






org längd på håret


klippte lugg

 




blekte och satsade på en honungsblond nyans, samt klippte upp rejält baktill


extensions



 

 



Platinablont hår upptill, honungsblont nertill (under)
       

 

Platina i hela håret

 


 Slängde på mig peruken för skojs skull, när jag var trött på att vara blond.


Vågade inte riktigt ta steget till mörkt, så slängde i mörka extensions i det blonda.



Sen blev det rödbrunt



och sist men inte minst - Ombré highlights


min nuvarande längd


extensions



...och klippte lugg

Så långt som mitt riktiga hår är idag, har det alltså inte varit på flera år, jag är så stolt över mig själv, att jag låtit det växa åtminstone lite mer än vad det brukar.
Nu känner jag äntligen att jag inte behöver ha mina extensions varje dag- progress!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar