söndag, oktober 06, 2013

Min beautyhelg :P



 Helgens alla dess nöjen.
Tänkte vara egoistisk, så därför passade jag på att pyssla med mig själv :)

Naglar in progress på första bilden. Använde akryl denna gången, börjar gilla det mer och mer.
Naglarna känns starkare på nått vis när jag har akryl :)
Bild två är alltså resultatet. Tanken var att ha mer bling än vanligt.
Nu i efterhand tycker jag dock att jag skulle valt en annan färg kanske... Men men, bara o göra om nån dag :)




Passade även på att göra mig lite mer lördagsfin. Vi hade det chill hela helgen, och jag försökte få igång Ultrastar - och lyckades! Nu återstår att rota fram två microfoner också. (kan ju inte sjunga i headset liksom)



Fredagsnöje: Lägga lösögonfransar på mig själv, för att få en mer dramatisk look på mitt nya pass.
Jag lyckades indeed, passet kommer se precis likadant ut som mitt leg, hahahaha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar