onsdag, oktober 02, 2013

Mitt hår genom tiderna 2010-2011 (22-23 år)



.....och mellan 2010-2011 var det fullständigt KAOS! det var i princip ALLA hårfärger och frisyrer, det var sidecut på ena och båda sidorna, och det var helt galet. Dessutom förekom det peruk!!


Givetvis lyckades jag med en hel del missfärgningar...



..som tillslut blev helt ok (tyckte jag då)



Det blev ljusare och ljusare...


...och extensions så fort jag hade nått den ton jag ville ha.


Sen klippa o bleka ännu mera!! blont kort, lugg


blont, extensions


Blont, kort



Sen brunt igen...
sidecut som växt ut något.


samma som ovan, fast ostylat.


Sidecut på bägge sidor 






Här hade det växt ut lite mer, och jag använde mörkbrun peruk emellanåt, för att fortfarande kunna känna att jag hade långt hår, haha.

Peruk


ostylat



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar