tisdag, september 22, 2015

Sömnlösa Nätter

Den senaste tiden har jag haft sånna problem med att sova ordentligt. Det blir ca 2 h åt gången och sen vaknar jag typ nu, eller mellan 01-03 och kan inte somna om. Sen blir jag såklart trött runt 8-9 igen och måste powernappa! Hur mycket jag än försöker så är jag heeeeelt klarvaken.

Min lösning på detta får bli att gräva ner mig i böcker! Nu tänkte jag för tredje gången läsa sylvia browne - mellan två världar, ett mediums väg till andra sidan.

Jag har aldrig läst färdigt den, bara nästan... Och det är för att den mindfuckar sinnet rätt hårt när det kommer till livet efter döden.
Nu är jag nog redo för att ta det till en ny nivå och låta mig fuckas rejält! Då kanske man sover bättre?!

Det okända är lite skrämmande hur man än vrider och vänder på det, och att se saker som inte finns någon logisk förklaring bakom, är nog det som skrämmer de flesta allra mest.

Jag tycker det är häftigt jag, men det är ändå rätt självklart att jag skulle bli livrädd om jag en dag står face to face med en läskig gestalt, som tagen ur en skräckfilm.

Nä nu blir det till att krypa ner under min lurviga filt i soffan med en chai latte och boken i knät. Mysstund! 💜💜💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar