torsdag, januari 21, 2016

HTML

Det här med att de har återskapat Lunarstorm, eller Stajlplejs som det nu heter var ju riktigt kul :)
Jag minns när jag gick i högstadiet och var en riktig Lunarnörd!
Kunde sitta i timmar och lattja med krypinkoderna för att få ett perfekt krypin :P
Lam som jag är så ska jag dessutom spara på allt, så jag upptäckte att jag hade en del gamla html koder liggandes på en gammal hårddisk.
Testade såklart att klistra in de på Stajlplejs men det gick inte.
Då kom jag ju att tänka på att bloggen har html, så jag klistrar in ett moderniserat men gammalt smakprov på min tonårstalang, nämligen html ;D Texten här nedanför är i själva verket lika lång som hela min novell jag skrev innan, hahaha.


Terese
Namnet kommer från grekiskan och anses betyda "jägarinna" eller "hon som kommer
frÂn Thera", en ö i Egeiska havet.



...Riktig Lycka är...
...Att äta utan att tänka på hur tjock man blir


..... Rosa är fint <3


-------------v---[ TERESE LINDER!! ---v---


--"Why Do I Give My Time To People Who Dont Care If I Live Or Die"


---------------.--[v] --------[v] ------------------[v]-------------"Float like a butterfly, sting like a bee"

-.-.-.-.-.-.-..--.-.-. P R I N © E S S-...

..........Mode är nått man köper.

v........x x x......xStil är nått man har

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar