onsdag, januari 20, 2016

Lägenheten i Norrköping 2014

Jag tänkte jag skulle bidra med ett inlägg om hur jag bodde när jag bodde i Norrköping 2014, mest eftersom jag i tidigare inlägg skrev om hur mysigt det var. Så här kommer lite bilder! Först på hur det såg ut som tomt, och sen på hur jag inredde den lilla mysiga 1:an på 34 Kvm :)

Hallen

Köket

Badrummet

Rummet, med balkong

Rummet

Med lite shabby inredning i köket ;)

Detaljbild

I full fart med att packa upp och diska allt, FÖR HAND!!!

Sminkhörna Hall

Gjorde egen mediamöbel/nattduksbord med hjälp av gamla trälådor och en gammal tv bänk, samt pallbockar. Målade allting i vitt!

Samma sak som ovan, vitt vitt vitt! ;)

Soffhörnan

Detaljbild

Sovhörna/skrivbordshörna

Detaljbild

Detaljbild

Sängen (dock innan jag fick dit en vit malm sängram)

Säng med ramen på plats

Badrum

Badrum

Den riktigt läbbiga källaren, där man fick tvätta...

Utanför, sensommar

Utanför, vinter

 Den mysiga allén

 Höstpromenad längs spåret




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar