måndag, februari 03, 2014

Favvo Läppstift

När jag var runt 18 år gammal, så köpte jag ett läppstift på Åhléns av märket Viva La Diva. 
Detta kommer jag ihåg så starkt, eftersom nyansen på detta läppstift blev en riktig favorit!  
När det tog slut så köpte jag alltid samma nyans. 
Jag har letat nu i ett par år efter ett liknande läppstift, med någorlunda liknande nyans och hållbarhet. FOUND IT! Nämligen : IsaDora Perfect Moisture Lipstick - 09 Flourish Pink, och bäst av allt är att jag hittade det på rea! Länk 
Vad är det som är så speciellt med detta då? Jo, det skimrar fint, det smakar inte äckligt - som vissa kan göra -,
 och framförallt, det håller länge och håller läpparna mjuka! 
Bilden ljuger något.... nyansen är mycket mer ljusrosa :) 
Jag är så otroligt glad att jag hittade dig, min nya lilla handväsk-inneboende!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar