lördag, januari 04, 2014

Inflyttningsfest :)

Jag blev lite hastigt bjuden på en inflyttningsfest hos Hanna - det var hon som tog hand om Brynolf, om ni undrar :)

Jag tog med mig Erika och hon tog med sig en väninna, som kom lite senare.
Lite förvånad blev jag allt, när jag klev in i hennes lägenhet, som är jättefin!
Det var otroligt många där, jag tappade räkningen efter 17 - tror jag, eller 15? haha, men det var otroligt roligt med så mycket folk. Dessvärre tog jag inte så mycket bilder, men jag inväntar ivrigt gruppbilden på alla, som är på vift :P hahaha
Det är lite kul eftersom jag och Erika ligger uppe på soffryggen, över alla andra på denna bild :P
Nåja, den dyker nog upp på fejjan snart, med taggar till förbannelse :P

Egobilder i sämre kvalitét :P





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar