onsdag, januari 01, 2014

Nyårsfirande!

Inför Nyårsfirandet så bestämde jag mig för att sy en paljettkjol, och modifiera en långklänning som är lite för liten (haft den sen förra året), båda blev kanonbra! Jag hade tänkt ha långklänningen på nyårsafton, men det fick bli kjolen istället :P


Först var det hockey, och då kom Tomas & Carro, Markus, Henke och Berra.
Medan de glodde på tv:n så passade jag på att göra naglarna. Dålig bild men strunt samma.



Sen lagades det mat! Stefan och Henke gjorde förrätten, som bestod av toast med avocadoröra och räkor. Mums!


Huvudrätten - Nötstek med stekta potatisklyftor  (som råkade bli lite mosade) och sparris! Vitlöksbröd till detta!




Efter maten spelade vi sällskapsspel, Brain Storm :) Askul!




Strax före 12- slaget var det dags att plocka fram champagnen! Denna hade vi egentligen tänkt ha på bröllopet, men nu blev det inte så, och då passade vi på att avnjuta den denna kväll :) Den var ju inte billig, så därför fotades det lite, haha.







Egobild självklart!






Ock så lite fyrverkeri! Tur vi bor mitt i stan, det kom från alla håll :) Hihi






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar