lördag, februari 01, 2014

Sekretären Målad!

Min älskling var så snäll och målade sekretären, så nu passar den in så fint med resten av möblemanget!

Jag nämnde tidigare att vi skulle ha något mer, typ en svart text eller ett årtal.
Det får bli sen, när vi hittat en fin stil att ta efter.

Tills dess är den fin som den är :)





Så här blev det, med alla skolgrejer och sådant :)
Jag har nu också börjat läsa betydligt mycket mer, och därför har jag påbörjat en ny liten samling av pocketböcker med ;) 
(Jag har en hel flyttlåda med böcker i källarförrådet, som jag ännu inte packat upp) 
Man kanske skulle ta och ta upp alla dessa, och sätta upp de på en hylla kanske... 
För ett lite mer mysigt intryck här hemma :P
Tja.. kanske en vit ikea - lack hylla, över sekretären eller något :)
Finns ju en hel del att välja mellan, både billigt och bra när man dessutom hittar något begagnat och målar själv! 
Både ekonomiskt och miljövänligt tycker jag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar