lördag, februari 01, 2014

Moi, Et Moi


Planen idag var egentligen att gå ut en sväng och träffa Erika, men klockan gick otroligt fort och helt plötsligt var det för sent.
Vilken tur att jag gjorde mig i ordning hahaha. Blev lite egobilder istället ;)
Det är något jag är bra på att ha i överflöd. Jag vet inte varför, jag tycker ju inte direkt att jag är världens snyggaste varelse.
Men jag är till viss del en sådan person som behöver se mig själv från en annan synvinkel?!
Jag  menar, att kolla sig i spegeln och att se sig på bild är ju absolut inte samma sak. Hur weird lät inte det där då... Men det är sant! Så brukar jag göra om jag vill veta exempelvis om ett plagg verkligen sitter fint!
Äsch... skitsamma, jag är nöjd med mig själv i alla fall, det är väl huvudsaken :)
När jag tänker efter.... så finns det inte mycket jag skulle vilja ändra på, för då är det ju inte längre jag, och jag är älskad av många, för den jag är, så om jag skulle ändra på något, så skulle ju inte jag vara jag längre, och vad händer då... :O hahaha jag och mina vanliga filosofiska tankar :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar