onsdag, april 23, 2014

Livet tar en ny vändning!


Vad har hänt egentligen? Det kan jag tänka mig att många av er där ute undrar. Jag har utvecklats på en helt ny nivå och vuxit ifrån den jag var för 8 år sedan, och bestämt mig för att välja en annan väg i livet. Jag har haft ett långt uppehåll nu, på grund av många anledningar, men tänker försöka komma igång nu igen! Det är dags för en ny start! Det har helt enkelt hänt alldeles för mycket negativa saker det senaste året, och jag tänker försöka samla positiva tankar genom att gå min egen väg, och lämna allt det gamla bakom mig. Jag säger hejdå till Jönköping, jag säger hejdå till äktenskapet, och jag säger hejdå till allt som varit de senaste 8 åren. Jag säger hejdå till precis allt som har varit, och tar det stora klivet ut i världen! Samtidigt är jag medveten om att jag lämnar smärta bland nära och kära, men jag måste följa mitt hjärta, och det är det jag gör! Jag följer mitt hjärta och är mitt hjärta troget. Hej världen!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar