lördag, juli 05, 2014

En dag för mig själv, varför inte vara ego?

Jag tog tillfället i akt att ta lite mer egobilder, och när jag skriver egobilder så menar jag alltså massa bilder från samma tillfälle :P Så, 1 eller 2 eller 3 bilder tycker jag inte räknas som egobilder, utan då är det mer vardag liksom :) det är mitt sätt att se på det. Sen är det ju otroligt kul med bilder. Jag tror jag skulle kunna skrapa ihop ca 50 000 bilder bara på mig själv, och kanske göra en flera timmar lång film av dem . hahaha.

Tja, var gör man annars när man får chansen att få lite egen tid till att göra vad man vill :P
Visst hade jag tanken att kolla med nån vän om att gå ut en sväng på kvällen, men det är inte riktigt rätt tillfälle nu att bli full och bakis när det är så mycket som måste fixas med helt enkelt. 
När allt är klart kanske man kan unna sig en riktig partyhelg med paraplydrinkar ;)

 
 

 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar