fredag, juli 04, 2014

Matmarknad

Detta hade jag ingen aning om när jag kom hit, måste jag erkänna. Tanken var att jag skulle träffa Lena och Frida för en fika, som istället blev en lunch på matmarknaden. Vi tog samma allihop, Kyckling dijon mustard nånting, med kokt potatis, det var en fransk maträtt. Mycket gott! Satt och pratade litegrann, sånt man gör när man inte träffats på ett tag. Trevligt var det i alla fall :)



Sen gick jag hemåt, för att fortsätta packa....


Och närmare kvällen gick jag till Forex för att växla in mina överblivna Euro, för att jag förmodligen inte kommer behöva dessa på ett tag. Det handlades mat, fryst pizza, och jag unnade mig en glass! Kan inte ens komma ihåg senast jag åt magnum! MMM!!!


Efter dagens äventyr gottade jag mig med ett glas vitt på balkongen.
Ett försök till avkoppling mitt i all stress....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar