onsdag, september 25, 2013

Foto

Jag har nu suttit och redigerat Mitt Fotogalleri, alltså bytt namn, uppdaterat lite info o.s.v. Kände att det var dags, då jag inte varit inne där på ca 2 år. Jag älskar att fota, allt möjligt! Men jag har tappat lite utav det p.g.a ren lathet skulle jag tro. Jag har starka funderingar på att återuppta mitt fotande, och försöka få till en hel del mysiga höstbilder nu. Det är ju faktiskt riktigt kul när man lyckas knäppa av just "den där underbart vackra bilden".

Alla dessa färgglada löv, himlens tjusiga färger, och så får vi självklart inte glömma Vättern, när den fryser till is, och ett tunt lager snö ligger uppepå.

Det är rätt kul faktiskt, så checka gärna in terejz.daportfolio.com emellanåt, och håll er uppdaterade om mitt framtida fotande ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar