tisdag, september 24, 2013

Måndag och nervös som vanligt, när det händer grejer!


Vaknade, halsade kaffe, passade på att tvätta lite, fixade mina naglar. (äntligen hade mina naglar hunnit bli långa) och dum som jag är så filade jag ner typ alla utom 3, kände väl att det var bäst så, eftersom de börjar bli lite småtrista nu på hösten, och går av lättare. Det slutade alltså med tippar på 7 naglar, men det känns helt okej ändå, man vill ju vara fin :)

Jobbintervjun gick bra tyckte jag, och det kändes allmänt bra. Jag hoppas, hoppas, hoppas, men vågar inte hoppas alltför mycket. Ett nej är ju alltid lika trist. Men som det ser ut nu så ska jag få komma tillbaka dit igen, så jag har alltså kommit ett steg närmare, och även det känns bra!


När det händer såna här positiva saker, så blir man dessutom lite paff när man vinner en resa till Malta. Yeah, I DID! Jag var med på den senaste resan och nu får jag alltså åka igen, 5 månades senare, helt otroligt underbart kul!!!! Under samtalets gång så frågade jag varför jag vann igen, och fick till svars att jag stod som reserv, och någon hoppat av. Jag som nu redan varit med om och upplevt detta undrar verkligen hur man frivilligt kan hoppa av, när man vunnit en weekend med i princip all inclusive. Jag säger bara en sak: JAG ÅKER SÅ GÄRNA OCH JAG TAR MED MIG MANDY!!!!! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar