fredag, september 13, 2013

Fredag med barnprogram

Vad gör man inte en fredag som denna? Jag och min älskade Stefan bestämde oss för att chilla helt enkelt. Så vi gick in på youtube och letade fram gamla klipp, som roade oss extremt mycket.

Vi tävlade om barnprogramsintron - från 90-talet. Det gick ut på att kunna nämna programmets namn så fort som möjligt, utan att titta på videon. Herregud vad det var längesen vi såg på allt det där!
Det väckte verkligen gamla minnen och känslor till liv igen.

Visst kan man tycka det är barnsligt... Men i don´t care! Livet är till för att levas!

Därför bjuder jag på denna bild, där jag ser så extremt lycklig ut, för den berättar verkligen hur glad jag var i fredags efter att ha fått se alla gamla goda intron  :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar