onsdag, september 25, 2013

Trouble sleeping...

Jag somnade strax före 24:00 igår, och sov i ungefär 15 minuter. Sen blev jag väckt av Stefan, och kunde verkligen inte somna om! Jag låg vaken till säkert 5 på morgonen, och störde mig på att jag inte kunde sova. Sen vaknade jag nu runt 9 igen... Härligt när man får ett hål i sovmönstret! Det här innebär att jag kommer ha svårt o få in de rätta sovtiderna igen, jag som frivilligt, trots att jag är ledig går upp kl 7-8 varje dag!

Visst kan jag väl förstå att Stefan vill spela sitt älskade GTA när han kommer hem från jobbet mitt i natten, men jag tycker det vore bättre om han kan göra det på förmiddagarna istället, INNAN han åker iväg. (för jag kan inte sova när tv:n är på och xboxen surrar)

Jaja, det var en liten fundering som jag har gått och nötat på rätt länge, frågan är nu hur jag ska få min man till att också ändra dygnsrytm? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar