lördag, september 21, 2013

Lördag



Lördagen ägnades åt lite blandat. Henke kom hem till oss  och spelade nya GTA med Stefan. (som ännu är så otroligt lycklig över hur roligt det är att spela, med alla nya uppdrag o.s.v). Senare under kvällen så bestämde vi oss för att ha lite kareoke. Jag och Mandy vinner jämt, haha. Efter några drinkar, när vi var fulla o glada, bestämde vi oss för att dessutom spela in ett klipp där vi sjunger, och detta laddades upp på youtube senare under kvällen.

Denna helg hann jag dessutom med att klippa mig lite, kände att det behövdes frächas upp lite. Lugg är ju lite hett, eller vad tycks?











Så här såg jag ut när jag vaknade på lördagsmorgonen, håret identiskt med i fredags, och allt smink på plats, inte ofta det händer att man ser lika fräsch ut dagen efter, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar