söndag, september 15, 2013

Födelsedagsmiddag

Idag blev det en födelsedagsmiddag hemma hos Tomas! Vilken tur att min förkylning började släppa!

Maten var riktigt utsökt! Det bjöds på hummer- fylld med champinjoner och ost, sen blev det hjort- med rösti och lite grönsaker, och sist men inte minst en succé! - nämligen kladdkaka med vispgrädde, som Tomas hade tillagat helt själv! Så underbart gott var det!

Jag och Stefan bestämde oss för att visa den ihopklippta versionen av vår bröllopsfilm under kvällen, och även det blev succé! Vilken tur att den gillades!

Tomas fick såklart lite presenter också, bland annat en vattenkokare, en digital stektermometer, en flaska bubbel, och från oss fick han en hemmagjord tavla - med bilder på honom tillsammans med hans tjej Carro. Jag hade ägnat förmiddagen åt att photoshopa lite, och tyckte att det blev rätt bra faktiskt!

Det var inte planerat direkt, utan den idén kom snabbt som blixten, och vips så satt jag där vid datorn och letade efter material.

Annars var det inte så mycket annat som hände, det var en lugn och trevlig kväll, som slutade på harrys, och dagen var helt superdunderkul! :) Vi hade egentligen inte tänkt att gå ut, men Tomas var så snäll och hjälpe till lite där med inträdet, och självklart bjöd han mig och Mandy på varsin drink också, han är så snäll han!

Här kommer också en liten bild på det collage som jag klippte ihop. Jag satte sedan denna bild i en större tavelram från IKEA.

Kortfattat hade jag en awesome lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar