måndag, september 16, 2013

Den där Mandy!



 Förra veckan lekte jag Makeup artist på Mandy, eller lekte och lekte... Jag är ju faktiskt rätt grym på att sminka! Hon tyckte själv att det blev en aning mycket, eftersom hon är van vid mindre smink / neutralt. Men jag blev riktigt nöjd. Jag framhävde hennes ögon lite mer.

Produkter jag använde:

Primer - Elisabeth Arden - visable difference

Creme- Olay - total effects serum

Concealer- Viva La Diva - 3 in one

Foundation- Rimmel - match perfection - ivory

Puder- Maybelline- fit me nude
Too Faced - glow face powder
Isa Dora - Bronzing Powder terracotta
Nouba - magic powder - transparent / glittrig

Rouge- 100% pure -pink plum

Eye Primer - MUS - clear

Ögonbryn - HM - mellanbrun penna
Wet & Wild - ultimate brow kit

Ögonskugga- Madeleine Makeup highlighter
Viva la diva - metallic eyeshadow palette

Eyeliner- Isa Dora - infaillible stylo eyliner- svart
Wet & Wild - Mega liner - svart

Mascara - Isa Dora - big bold - svart (dessa målade hon själv)

Läppar - Rimmel - Sugar Plum (dessa målade hon själv)

Jag tycker att det blev väldans bra! Tyvärr finns det ingen jättebra bild... Så ni får nöja er med detta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar