tisdag, september 10, 2013

Vad hände där liksom??!

Som den sömntuta jag är så lyckades jag somna vid 15:00 och vaknade nu, helt sjukt!
Hade massa konstiga drömmar (som jag inte kommer ihåg), men de är ju skönt att veta att jag sov riktigt hårt i alla fall, så det inte var förgäves.

Jag brukar inte ha sånna konstiga sov-vanor sen jag slutade jobba, men just nu kanske det är för att 2 personer som är vid min sida varje dag är/har varit förkylda, så min kropp kämpar väl för fullt för att inte bli smittad, haha :)

Annars brukar jag vara riktigt duktig på att gå upp tidigt o.s.v (känner mig riktigt gammal hah)

Nähe, ut en sväng med vavvan, sen fixa maaaaat till mig o Mandy (vår inneboende, och the love of my life, förutom Stefan såklart ) Jag o Mandy har känt varandra hela livet typ, och nu bor hon hos oss för tillfället, tills hon hittar nått centralt o billigt :)

Själv hoppas jag på att hon stannar så länge som möjligt :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar