torsdag, juli 03, 2014

Nya lurar ;)

Äntligen kom mina telefoner på posten :D

Så här ligger det till nu:
Jag har telenor kontantkort med nytt nummer i xperian, och nytt kontantkort med comviq nummer i den lilla mobilen jag köpte.

Mitt abonnemang hos tele2 är kvar i iphonen tills jag har sålt den, och tills dess kommer jag använda comviq kontantkortet vid behov.

Tanken är alltså att den lilla samsungen jag köpte ska vara min extramobil, typ som en bärbar hemtelefon som alltid ska funka. Den har 30 dagars standbytid :)

Så småningom kommer jag säga upp mitt tele2 abonnemang, eftersom jag inte är nöjd med deras service och kundhantering.

Tills dess kommer jag köra mer och mer med kontantkortet och mindre med abonnemanget, så att jag har mer koll på mina utgifter.


 Så är ser min startskärm ut, redan pimpad och klar, hihi :D


Och här har vi min plan B, min backup, min livräddare, min nya kompis som aldrig sviker ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar