onsdag, juli 30, 2014

För mellan 25 - 10 år sedan...

Gick igenom lite bilder på datorn, och hittade lite gammalt. Därför tänkte jag passa på att göra ett inlägg om min utveckling från liten skit fram till för ca ett decennium sedan. Satan vad jag känner mig gammal nu hahaha.


Tja, det finns väl inte mycket att säga om dessa två bilder, och det är helt enkelt för att jag själv inte minns något från denna ålder :P

Denna ska vara tagen i Stegeborg, har jag fått höra.


Skolavslutning, klass? Öh... 1 eller 2 kanske? Samt styling av syrran.



 Det ska börjas tidigt, eller? ;)


Mitt förbannade krull, som har förföljt mig i 26 år och 18 dagar, *morr*


 Den dagen jag fick lov att köpa en plattång är en av de dagar jag kommer minnas med glädje!


 Min stil i tonåren var lite åt det rockiga hållet. Det förekom trasiga jeans, jeansvästar, t-shirts med balla tryck, och jag älskade dödskallar och hårdrock, men även annan musik.


Krullet från helvetet...


När jag va 17 så fick jag min första Elgitarr, Vilken Lycka! Jag drömde om att bli proffs och lira en massa goa rocklåtar. Jag blev rätt duktig, men idag kan jag bara spela Bamse och Green Day Solona från Holiday och Wake Me Up When September Ends. Men.. när jag väl plockar fram gitarren så tar det ändå bara nån timme för mig att både hitta på en låt och sjunga den med egna ackord, så helt oduglig är jag väl inte :P



Det finns mycket mer, men det här är väl de som är minst pinsamt och mest relevant för mitt inlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar