fredag, maj 16, 2014

Bussresa

Idag åkte jag till Jönköping, för att fortsätta mitt äventyr med att packa, och också passa på att träffa lite folk. Det är mycket att ta hand om i förråden, och det tar sin tid, tyvärr :P
Jag gillar verkligen inte att åka buss... dels för att det tar lång tid, men också för att det är sällan det är lugn och ro. Den här gången var hela bakre delen av bussen full med tonåringar, som höll på hela tiden... De sprang runt med en kamera inne i bussen och tog kort och gjorde knasiga poser, pratade skit, skrattade och störde alla andra. Men egentligen ska man ju inte klaga... för man har ju själv varit i den åldern och gjort precis samma sak, nästan :P Jag hade med mig hörlurarna i alla fall, så som tur var kunde jag tänka på annat största delen av resan :)

Ja just det ja, bussen var full när jag klev på, så det fanns bara en plats ledig. Jag hamnade brevid någon som en generös mängd av fotsvett. Trodde jag skulle svimma. Ni som känner mig vet vad jag tycker om fötter... uuuuuuuuschhhhhhh



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar