söndag, maj 25, 2014

En helg av pyssel

Jag köpte mig en spray tan i Ullared, mest för att få lite mer färg, så jag inte ser så röd ut när jag solat. Jag blir alltid röd som en tomat!

På bilden med tofflorna ser ni resultatet efter en användning.
Rätt så najs va? :D

 



Det tråkiga med spray tan är att det är ganska svårt att få det jämt :P
Mina fotsulor blev helt svarta dessutom! Men ingen panik, det går att skrubba bort :P
Jag använde mig av Garnier Ambre Solaire.
Den räcker till 3-4 appliceringar enligt mig, och ger ett fint brunt, naturligt resultat.
För att hålla kvar färgen kan man applicera 1-2 gånger / vecka.
Annars släpper den efter ca 1-2 veckor, beroende på hur ofta man duschar såklart.
Viktigt är också att peela huden ordentligt innan applicering, så det sitter bättre!


Nagelfix!
Jag bjuder på en före-bild, så ni äntligen får se hur korta och tråkiga naglar jag egentligen har.
Det går verkligen inte att låta de växa ut, de går av och flisar sig, oavsett vad jag använder för produkter.
Tro mig, jag har testat de flesta naglstärkare som finns ute på marknaden!



I processen, gelen klar, dags att fila!



Det fick bli blingbling! Jag använde lite olika lack, och löst glitter, och såklart - MASSA topplack!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar