måndag, maj 19, 2014

Oväder!


Finns det något jag verkligen hatar, så är det åska! Ja, jag erkänner, jag är rädd för åskan!
Det kvittar vart jag än befinner mig, jag kan aldrig känna mig trygg när det blixtrar och dundrar. Så idag var det värsta ovädret, och givetvis hade jag panik.... Inte mycket annat att göra, än att krypa in under en filt och vänta tills det hade gått över. (Jag satte också på ganska hög musik, för att inte höra blixtnedslagen)
Kalla mig nojig eller vad ni vill, men så är det! Alla bär vi på någon form av last, och detta är min tunga släpkärra med skit!



 Till och med Rex var rädd!

Och sen är det ju det här med att man måste gå ut med hunden... även om det är oväder.
Tänk om man hade en fjärrkontroll, så att man kunde pausa vädret.
Då skulle jag nog ta slut på batterierna ganska snabbt. Hahaha

...och så här ser man ut när man vart ute i skyfall, tja, inte så illa kanske :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar