tisdag, maj 27, 2014

Jag hatar att flyga

Jag hatar verkligen att flyga!
Därför brukar jag förbereda mig genom att dricka lite grann, så att mina nerver slappnar av!

Idag spenderade jag ca 4 timmar på arlanda innan påstigning. Man måste älska busstransfer va ;)

...och inte nog med att jag ofta har otur... dessutom så gick mina brallor sönder igen! Den här gången ett par andra byxor, men ändå. ROLIGT liksom, när man sitter på flygplatsen INTE!
Tur jag hade ett långt linne säger jag bara!



Väl ombord så fick vi veta att det var tekniskt strul med flygplanet, och de hade problem med att lösa det.
De fick kalla in en tekniker, och starten blev 30 min sen. Jag hade en känsla av att något skulle strula, och visst hade jag rätt :P

Korsord, snus, vin och IPod (vem äger en sån idag utom jag? hahaha) 
Tröttnade snabbt och lyssnade på spotify i mobilen istället.


Och höjdrädd är jag också.... tänk att jag utsätter mig för sånt här :P
Men jaja... vad gör man inte för sitt <3 :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar