fredag, juni 27, 2014

Dela upp saker...

Tillbaka till verkligheten och Jönköping med nattbussen....
Efter en lång resa med buss var det bara till att sova ut ordentligt, för att sedan börja ta hand om allting!
Saker togs ner från vinden, för att vi skulle gå igenom det. Jobbigt som det redan var, så bestämde sig hissen för att sluta fungera mitt i allt, så när jag hade burit klart alla kartonger kan man säga att jag var så svettig så det droppade från ansiktet! EUUWW :P

Så var det dags för den jobbiga biten av flytten, nämligen att dela upp alla saker!
Vi började med alla 300 dvd filmer, för det verkade enklast.
En del filmer kunde vi inte komma överens om, så vi spelade kort om dem, och vann hälften var.
Väldigt smart lösning, när det är svårt.

I slutändan blev det ändå fler filmer till mig, eftersom hälften av alla filmer är av genren skräck, och de filmerna fick jag för mig själv :D

Nästa steg blir nog att ta itu med köket, alla glas, tallrikar och sånt, som också ska delas upp... *suck*




Och så en pizza efter dagens arbete. Hawaii utan skinka, med vitlök och extra ost, pommes och vitlökssås. Min klassiker ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar