onsdag, juni 04, 2014

Mobiler


Nu när min mobil håller på och krånglar, så tänkte jag passa på att blogga om alla mobiler jag haft.
För övrigt så har jag då också haft 2 st IPhone 4 och har nu en IPhone 5s.

Min allra första telefon var en gul Motorola som jag fick av mamma, när hon skaffade en annan telefon. (ej på bild) Sedan hade jag en mindre motorola, och den hade jag när jag var 13.

I första rutan ser vi:
Ericsson A2618 - denna övertog jag från syrran när hon hade skaffat en ny telefon.
Nokia 3210 - denna övertog jag från mamma.
Nokia 3510 - min första EGNA nya mobil. 15 år
Sony Ericsson T610 - min andra EGNA nya mobil. (tror jag var runt 16 år då)

I andra rutan ser vi:
Sony Ericsson T65
Sony Ericsson Z1010 - fick av syrran.
Siemens C65 - köpte billigt för att ha en extra. Blev stulen i Spanien. 19 år
Sony Ercsson Z610i - fick denna av Stefan, blev stulen i Spanien. 19 år

I tredje rutan ser vi:
Nokia 6085 - köpte en akut, för att jag var utan.
Samsung U600 - köpte denna kort därefter, för att ha en bättre.
Sony Ericsson W760i - köpte en annan, tröttnade.
Samsung SGH-f480 - ville ha touch skärm.

I fjärde rutan ser vi:
LG km900 Arena - ville ha bättre kamera.
Sony Ericsson W995 - ville ha mer minne, och bättre musikmöjligheter.
Sony Ericsson Xperia X10 - ville ha appar.
Nokia 2220 - extra tele till extra nummer.


Sen skaffade jag en IPhone 4, som blev stulen på krogen.
Köpte en ny likadan, som jag tröttnade lite på.
Skaffade IPhone 5s, som jag har nu, och den funkar inte alls.

Bästa telefonen jag haft är nog Nokia 3210!

*suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar