söndag, juni 22, 2014

Time to go home

Ja då var det dags att åka hem igen... Usch vad fort tiden har gått här nere... Men ja, inte mycket att göra åt det. Jag provade på en annan flygplats denna gången, Charleroi. Detta för att det fanns inte så många andra biljetter med bra pris när jag bokade för en vecka sedan. och...Ryanair.... vi vet nog alla hur det är att flyga med Ryanair... Men ja ja...

Väl incheckad och med inlämnat bagage gick jag och shoppade på Tax-Freen. Det blev lite choklad och godis av olika sorter.


 

 
 



Sen gick jag och satte mig på en pub, tog en stor stark och en macka med kyckling och ägg.
Under tiden sändes en fotbollsmatch mellan Belgien och Ryssland? Det var fullt med folk, och de enda lediga platserna var de som var för långt ifrån tv apparaterna. Flygplatsen var liten och mysig, och det var enkelt att hitta till gaten. (blev dock stannad i säkerhetskontrollen, p.g.a mina skor..., men ja, det är sånt som händer)



Boarding Ryanair




 På plats, och det luktade inte hallon inne i kabinen direkt.


Men oj vilken härlig utsikt!!




Som alla vet, så hatar jag att flyga... Därför är jag så illa tvungen att bedöva mig med alkohol där uppe i luften. Denna gång blev det vin, ost och kex.





Och nästa gång vill jag åka med det här planet, för det är ROSA :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar