tisdag, juni 03, 2014

Iphone 5s suger åsnekuk

Så här såg min telefon ut igår, efter flertal försök att återställa den. Det stod "double panic" på skärmen hela tiden, och jag fick error kod 4005 under varje återställning. Jag googlade runt och hittade ingen lösning. Provade idag igen, och lyckades! Vilken härlig känsla! Fast allt försvann, eftersom jag varit på resande fot ett tag och inte hunnit med att säkerhetskopiera den till min Mac, som är kvar i Jönköping.

Fabriksåterställd IPhone, utomlands, wow vad roligt! Eller inte.... :P

Säljer den nog snart, och skaffar något annat... En Samsung Galaxy eller Sony Ericsson Xperia kanske... vi får se! :) Visst funkar den nu, men jag vill ändå byta, så detta inte händer igen. Jag menar, är man utan datorn t.ex så kan man ju inte ens lösa problemet. Tur jag hade med mig den åtminstone! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar