lördag, juni 21, 2014

Lördagen

Så var det dags för lördagen, dagen innan hemfärd. Nu börjar det kännas tungt, att veta att det kommer dröja ett tag nu, innan vi kan träffas igen, jag och min sötnos. Det märks, eftersom man (jag) blir mer lat och trött, och jag tror det beror på att man helt enkelt vill stanna tiden en gnutta!

Tänk att ca en månad har gått så himla fort! Jag kom hit den 27 Maj, och har redan varit här i 25 dagar! Det är ju helt sjukt vad tiden bara rusar förbi... Trots att vi liksom inte har gjort så mycket den här gången, det har mest bara varit ganska chill och stillsamt.

Vi åkte en liten sväng till ett shoppingcenter på eftermiddagen, för att kika på en tidig födelsedagspresent till mig, och hamnade i en smyckesbutik. Detta armband blev det, och jag är så glad! Det är jättefint och passar mig alldeles perfekt :D "Diamonds are a girls best friend" :P Tack sötnos :D





Sen under kvällen blev det till att göra sig i ordning för middag med <3 och hans föräldrar.
På vägen till restaurangen passerade vi den franska gränsen, lite kul faktiskt :P
Vi började med en Apertif - jag tog Cava.
Huvudrätten bestod av stek för min del, med champinjonsås och pommes.
Min efterrätt fick bli caramel glass.

Oj vad jag åt! Jag måste stoppat i mig 3 gånger mer än vanligt! Men ja, det var ju för att det var så otroligt gott!!!!

Vilken tur att jag tog en klänning med extra plats för magen, haha :P


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar