torsdag, juni 26, 2014

Fika, naglar och pizza


Hittade en Cola med mitt namn på, måste ha!! XD


Och sen blev det fiiiiika, kaffe och kaka!


Lite nagelfix

 


Och.... en...PIZZA! Det här med att äta pizza i bilen är något jag växt upp med, kan man säga. Det är väl så det blir när man är ute och åker väldigt mycket, och för mig är det framförallt tradition och mysfaktor på hög nivå, att sitta med en varm pizza i knät och bli alldeles kletig om fingrarna, just därför beställer jag alltid margaritha vid dessa tillfällen. Tro det eller ej, denna åt jag dessutom upp! Det tyckte jag allt att jag kunde unna mig, nu när jag varit så duktig hittills med matintaget. :)


Skulle köpa snus, och så var lime smaken slut, fick prova lingon... tja.. funkar väl :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar