torsdag, juni 12, 2014

Flyga hit och dit

Jag skulle egentligen flyga hem den 16 Juni, men p.g.a att det blir lite för krångligt, så bokade jag ett annat flyg istället, som går den 22 Juni, och landar på Skavsta.
Det är ju mycket bättre eftersom jag då slipper åka transfer från Arlanda.

Det enda negativa med detta är att jag kommer åka från en annan flygplats som jag aldrig varit på, samt att jag får betala för att checka in bagage, och måste checka in även handbagaget eftersom det är för stort, och... jag åker med Ryanair. Bajs va?!

De är billiga, javisst, och de har ändrat några regler, så man får numera ha tyngre handbagage och man får även ha en liten väska vid sidan av, det fick man inte innan.

Men... det är trångt, sunkigt, luktar svett, och kaffet smakar skit.

Har mest flugit med SAS annars.... trångt, javisst, men service och  allt sånt är på bra nivå tycker jag.
Om SAS hade flygit till skavsta hade jag hällre åkt med dem.....

Här är en bild på mig föresten, innan jag och Amanda skulle flyga hem från Malta sist.

Bilden tagen på Malta Airport 2013, foto - Mandy.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar