onsdag, juni 25, 2014

Jogga upp för backen!

Så, nu när jag gått ner i vikt vill jag passa på att hålla mig där, eller inte gå upp mer i alla fall. Sen är det ju såklart extra nice att bli lite mer vältränad också. Perfekt tillfälle för mig att komma på andra tankar också, när man saknar någon... Jag gav mig ut på morgonen och joggade, Alla som vet vart den här bilden är tagen fattar nog vad jag menar med backe... Fy fan för den backen! Men oj vilken träningsvärk jag fick :P  Jag tog i så hårt att jag överansträngde min höft igen, den har hållit på och krånglat i 4 år nu, dags att kolla upp det kanske... Sen är det bara att jogga vidare ;)


Dagens middag - Kyckling, pasta och pestosallad.


Fyndade en ryggsäck och vattenflaska på Stadium Outlet, mycket nöjd!


Och under kvällen så var himlen rosa, oh så fint :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar