onsdag, juni 04, 2014

Rosa Pärlan

För 4 år sedan köpte jag en bil. Närmare bestämt en Honda Civic -92.
Det var då riktigt fint rosa stylad, och hade en rätt så grym ljudanläggning. (det blinkade blått där bak på hatthyllan i takt med basen.)
Jag tyckte verkligen om min lilla rosa pärla!
Tanken var att jag skulle ha den att övningsköra i, för att sedan skaffa nått bättre när den inte längre kunde rulla, men det blev inte riktigt så. Den var bara fin på ytan, och massa fel uppkom efter en kort tid, bl.a så höll den helt på att rosta sönder undertill.
Jag tog därför det svåra beslutet att sälja den för ett par år sedan, till någon annan som hade ork och energi till att fixa med den.

Men visst var jag stolt, när jag fick chansen att glida runt i den, med musiken på max, och alla man passerade bara stirrade. Den känslan alltså.... ;)

(Jag vet ju att tjejerna iaf kollade för att den var/är så rosa och utstickande ;)

En vacker dag ska jag ha något ännu fränare, rosa såklart! :D
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar