måndag, augusti 04, 2014

I ett nötskal?

Nu tänker jag göra en sån där grej som man gjorde när man gick i lågstadiet...
Mest för att det är en kul grej... Så jag tänker nu beskriva mig själv så gott jag kan med hjälp av ord som börjar på varje bokstav i mitt namn. Jag har faktiskt aldrig gjort detta med mitt nya efternamn. Here comes:

Tursam - Ibland har jag oförskämt mycket tur.
Empatisk - Lätt för att känna medkänsla, och förstå hur en annan mår, utan att nödvändigtvis själv ha upplevt samma saker.
Rolig - Kan ibland säga något riktigt kul "i andras öron" och få många att nästan vika sig dubbelt.
Envis - Ger mig inte i första taget!
Sympatisk - Det är lätt att tycka om mig eftersom jag ofta kan sätta mig in i andras situationer och hålla med, utan att jag själv tänker på det.
Eftertänksam - Tänker efter före, men inte alla gånger kanske.

Lyssnande - Lyssnar hellre än att babbla på, och tar det gärna till mig.
Intelligent - Do i need to say anymore? (Räknade matte C bara för att det var kul, och slutförde inte kursen för att jag ville göra det igen ;)
Noggrann - Gör det jag ska på ett exemplariskt sätt, men bara när det behövs, eller när jag själv vill visa hur grym jag är ;)
Duktig - Yepp, duktig, inom... tja.. det mesta ;) hihi
Egensinnig - Följer min inre röst och litar på mig själv. Anser mig själv ofta veta bäst, men vet att så inte är fallet, där kommer envisheten in.
Rättvis - Skuldkänslor kan uppstå om det inte är rättvist nånstans.

Se där ja, fick med både lite bra och lite mindre bra grejer ;) Detta tog 1 timme btw...
Nu känner ni mig ;) Eller? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar