tisdag, augusti 05, 2014

Kaffe, cv och bakeri?

Sitter här med en kopp snabbkaffe, närmare bestämt Nescafe Lyx. Jag förstår inte riktigt var man finner lyxen i denna dryck, efter att man har provat tassimo... Jag saknar min kapselmaskin :(  Till och med vanligt bryggkaffe är godare än snabbkaffe, men tyvärr har jag ingen sådan heller. Hoppas på att få hämta hit tassimon snart, så att jag kan få njuta av mitt älskade kaffe!

Jag håller också på med att korrigera mitt CV litegrann, vi får väl se hur det blir :P
Det är svårt att tänka ibland, och just nu tänker jag bara på cupcakes. Jag är så otroligt sugen på att baka, men det är givetvis helt fel läge att göra det, nu när det är så varmt. Det får helt enkelt vänta ett tag till, och sen ska jag minsann baka cupcakes i världsklass. Rosa ska det va ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar