måndag, augusti 11, 2014

+ - 10 kg

Av oviktiga skäl gick jag in och kollade på lite äldre bilder från förr, mest festbilder och sånt skoj.
Det är faktiskt kul ibland att minnas tillbaka och tänka på alla trevliga stunder med skratt och party ;)
Av en slump fick jag syn på den här bilden till vänster, som är tagen mars 2011. Det var när jag var i process att gå ner i vikt, och därför minns jag exakt vad jag vägde då. Det är rätt kul eftersom det skiljer exakt 10 kg från nu, så därför lägger jag helt enkelt ut en + och en - bild, så ser ni skillnaden ;) Nu är det inte samma vinkel, jag vet, men det syns ändå kan jag tycka.

Nu känner jag starkt behov att börja sminka mig mer igen, eftersom jag inte gjort det så mycket på särskilt länge. Det blir så när man är ute och rör på sig mycket, det är liksom ingen idé att smeta färger i nyllet som bara rinner bort. Men bara för att det var länge sen jag unnade mig en hel dag med make-up och manikyr och styling, så tänker jag göra det snart igen ;) och bomba bloggen med nya pics ;) Tills dess får ni helt enkelt nöja er med en helt naturligt ful bild, som är tagen efter joggingrundan. ;)


 

Vänster bild tagen av Mandy -11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar