måndag, augusti 04, 2014

Cykeln

Var och hämtade min cykel i fredags, för att kunna ta mig fram miljövänligt och ekonomiskt. Jag har inte cyklat på evigheter före dess. På något sätt kändes det lite befriande att börja trampa igen. Det enda negativa är att det tar tid att vänja sig när man haft ett så långt uppehåll. Inte direkt konditionsmässigt, utan SADELJÄVELN! Första dagen, inga problem, men resterande dagar, ass pain. Kanske hjälper det att göra massa squats? Hur illa det än är dag så ska jag trampa ner till affären och handla lite käk. För övrigt har jag under helgen som varit, cyklat ca 3 mil totalt, så det är la inte så konstigt att det känns i röva...

Bilderna är från när min cykel var ny, typ 7 år sen tror jag. Idag ser den i och för sig inte så mycket värre ut, eftersom den mestadels stått inne.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar