söndag, augusti 17, 2014

Bio med F

Jag har länge väntat på att den nya Turtles filmen ska komma på bio. 
Jag tror jag såg trailern nån gång i mars, eller april? Och sen dess har jag bara gått och väntat. 
Men nu är det ju så att jag nästan aldrig går på bio, mest för att jag tycker det är lite väl kostsamt, när man kan streama rätt så kort tid efteråt från swefilmer (med rätt kass kvalitét om man har bråttom) men också för att det inte alltid har varit lätt att hitta nån att gå med som vill se samma typ av filmer. 
Med andra ord så har jag ägnat mig åt att streama för det mesta, och innan det var möjligt så laddade jag ner, och innan det så väntade jag på att filmen skulle komma ut i affärerna ;) Nog pratat om det... 

Igår så fick jag i alla fall chansen att gå och se den här omtalade filmen tillsammans med F.
Jag skriver F, för jag är osäker på om vederbörande vill bli omnämnd här. Så ett F får duga :)
Den va riktigt nice, och lite över förväntan får jag nog säga. Jag hoppade till och med till en gång, det är väldigt ovanligt annars. Eller kanske inte ;) Bra var den i alla fall, och det är svårt att inte gilla en sån här typ av film. (Säger jag som typ bara gillar romantiska komedier och skräckfilmer)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar