onsdag, augusti 27, 2014

Ett glapp igen, oops!

Hoppsan, det blev visst ett glapp nu igen. Det var inte meningen, men jag har helt enkelt haft lite för fullt upp för att kunna uppdatera :) Vad har jag gjort då? tja, säg det ;)

Just nu sitter jag här och är förkyld, det börjar väl bli lite bättre kan man säga, alltid nått.
Började känna av det i lördags, och sen blev det värre o värre. Igår var värst. En hel toapappersrulle snöt jag upp, och då snackar vi inte vanligt toapapper, utan serla modellen. Ja, just det, den som är lite extra på rullen! Snuvan har i alla fall nästan släppt helt, så nu är det bara den där rethostan kvar, som alltid kommer i slutet på förkylningen. Får vara glad att det bara verkar vara en sån där klassisk förkylning som kommer när kylan kryper in på höstkanten, och inget annat långdraget skit. Ska väl inte säga för mycket eftersom det inte är över än, men jag är piggare nu och tänkte i alla fall försöka uppdatera bloggen lite i efterhand :)
Alla inlägg kommer dateras hyfsat korrekt, så de hamnar alltså under detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar